مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-21سياسي

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی استانی در تبریز توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران


مدیرکل کمیسیون های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اولین کمیسیون پزشکی استانی توسط تیم تخصصی استانی و با هماهنگی و حضور مدیریت مرکز در تبریز برگزار می شود.

- مدیرکل کمیسیون های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اولین کمیسیون پزشکی استانی توسط تیم تخصصی استانی و با هماهنگی و حضور مدیریت مرکز در تبریز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا طائبی، مدیرکل کمیسیون های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص اولین کمیسیون پزشکی استانی با حضور متخصصان استانی و عوامل اجرایی استانی که در امروز و فردا توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در آذربایجان شرقی برگزار می شود، گفت: در راستای سیاست های ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر تمرکز زدایی در فعالیت های اجرایی و واگذاری بخش اجرایی امور به بخش های اجرایی، در کمیسیون پزشکی مبنا بر این شده است که امور اجرایی کمیسیون پزشکی در سطح استان ها توسط تیم های تخصصی که استان تشکیل می دهد و با راهنمایی کمیسیون پزشکی مرکز انجام بدهیم.

طی ابلاغیه ای از همه استان ها خواسته شده که تیم های تخصصی شان را انتخاب کنند و اگر مبنا و قرار بر آموزش باشد کمیسیون پزشکی را دعوت کنند که این هماهنگی را انجام بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی استانی در تبریز توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی استانی در تبریز توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران