مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 22:502023-10-02سياسي

فرهنگ «ما می توانیم» دستاورد دفاع مقدس است


ملت ما فهمید که می تواند در برابر قدرت های بزرگ بایستد و آن ها را به زانو در بیاورد و اکنون فرهنگ مقاومت و ما می توانیم دستاورد دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، یادواره 300 شهید گرانقدر حوزه مقاومت بسیج 137 رمضان ناحیه جماران امشب با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، رزمندگان، خانواده شهدا و بسیجیان در محل حسینیه جماران برگزار شد.

در این مراسم سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ اظهار کرد: از همه شهدا به خصوص شهدای مدافع امنیت یاد می کنیم، این شهدا شهدای حرم یعنی مدافعان جمهوری اسلامی ایران بودند .

وی گفت: درست است که می گویم هشت سال دفاع مقدس اما واقعیت این است که 45 سال است که دفاع می کنیم و هنوز در دوران دفاع مقدس هستیم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ بیان کرد: ما اگر یک محوری را از مبعث پیامبر تا ظهور حضرت مهدی فرض کنیم به تعبیر برخی بزرگان اعم از مرحوم علامه حسن زاده در دوران ظهور هستیم.

سردار حسن زاده افزود: ما در این دوران از ابتدای پیروزی انقلاب تا ظهور حضرت صاحب الزمان دوران دفاع مقدس را سپری می کنیم که رهبر انقلاب فرمودند باید به دفاع مقدس پرداخته شود.

وی گفت: رهبر انقلاب فرمودند اولا باید بدانیم از چه چیزی دفاع کردیم که آن تمامیت ارضی کشور و انقلاب اسلامی است؛ بعد دیگر این بود که دفاع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ «ما می توانیم» دستاورد دفاع مقدس است

فرهنگ «ما می توانیم» دستاورد دفاع مقدس است