مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:552023-09-30سياسي

احمدزاده؛ هر جایی که انقلابی و با تفکرات حضرت امام(ره) کار کردیم موفق بودیم


هر جایی که انقلابی و با تفکرات امام(ره) کار کردیم تحولات چشم گیری و پایه ها محکم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سید علی احمدزاده با بیان اینکه حکمرانی از مباحث فوق العاده مهم و همزاد با خلقت بشر است، گفت: حکمرانی در قالب حکمرانی مشروع و غیر مشروع تعریف می شود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: حکمرانی که توحیدی نبوده و بر اساس باورهای الهی شکل نگرفته باشد حکمرانی غیر مشروع است، وی در ادامه با اشاره به اینکه در حکمرانی امام (ره) قرآن و احادیث و هر آنچه مورد تایید اهل بیت است وجود داشت و بدین وسیله به ظلمت کده ای که دولت پهلوی ایجاد کرده بود پایان داده شد، به انواع حکمرانی اشاره کرد و افزود: حکمرانی سالم، حکمرانی متعالی و حکمرانی جدیدی که در کلام مقام معظم رهبری آمده به عنوان حکمرانی در جمهوری اسلامی نمونه های حکمرانی هستند.

احمدزاده با تاکید بر توجه به حکمرانی سازمانی و حکمرانی جهانی گفت: دو مقوله مردم سالاری دینی و مشروعیت حکمرانی باید مورد توجه باشد که حکومت اسلامی ما بر مبنای مقبولیت و مشروعیت شکل گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حاکمیت ولی فقیه به عنوان یک حاکمیت دارای مبنای دینی و اعتقادی تغییر ناپذیر است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری به تغییر در شیوه ها و روش ها در حکمرانی که بر اساس اصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدزاده؛ هر جایی که انقلابی و با تفکرات حضرت امام(ره) کار کردیم موفق بودیم

احمدزاده؛ هر جایی که انقلابی و با تفکرات حضرت امام(ره) کار کردیم موفق بودیم