مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:052023-09-23سياسي

زنگ آغاز سال تحصیلی در قم نواخته شد


زنگ آغاز سال تحصیلی جدید طی آیینی با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور روز شنبه در مدرسه دخترانه حضرت زهرا(س) استان قم نواخته شد.

- ایسنا/قم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید طی آیینی با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور روز شنبه در مدرسه دخترانه حضرت زهرا(س) استان قم نواخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در آیین بازگشایی مدارس قم که صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور دکتر میثم لطیفی؛ رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سردار موحد؛ فرمانده سپاه استان، احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری، ابوالقاسم مقیمی؛ معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت، عباس ذاکریان؛ فرماندار قم، میر حیدری؛ فرمانده انتظامی استان قم و دیگر مسئولین استانی در واحد آموزشی دختران حضرت زهرا(س) برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی، عنوان کرد: امروز با 305 هزار دانش آموز در 1600 مدرسه و در بیش از هزار کلاس و با حدود 16 هزار پرسنل آموزش و پرورش سال تحصیلی جدید را آغاز می کنیم.

وی در خصوص اهمیت امر تعلیم و تربیت، بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: بخشنده ترین مردم پس از من کسی است که دانشی را فرا گیرد و آن را بگستراند چنین کسی در قیامت یک امت محسوب می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ آغاز سال تحصیلی در قم نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی در قم نواخته شد