مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-01ورزشي

54 هزار ورزشکار در کرمانشاه سازماندهی شدند


به گفته رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه از ابتدای امسال تا پایان شهریور بیش از 54 هزار ورزشکار در کرمانشاه بیمه و سازماندهی شده اند.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه از ابتدای امسال تا پایان شهریور بیش از 54 هزار ورزشکار در کرمانشاه بیمه و سازماندهی شده اند.

امید قادری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آمار ورزشکاران سازمان یافته کرمانشاه طی شش ماهه امسال، اظهارکرد: در این مدت 54 هزار و 293 ورزشکار-20 هزار و 476 ورزشکار زن و 33 هزار و 817 ورزشکار مرد - در سطح استان بیمه و سازماندهی شدند.

وی ادامه داد: در بین رشته های ورزشی، فوتبال، والیبال و ژیمناستیک بیشترین تعداد ورزشکاران سازمان یافته را طی این مدت داشته اند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان خاطرنشان کرد: از کل ورزشکاران سازمان یافته استان، یازده هزار و 521 ورزشکار مربوط به رشته فوتبال هستند و پس از آن والیبال با 5258 ورزشکار و ژیمناستیک با 5182 ورزشکار در رده های بعدی قرار دارند.

وی تصریح کرد: طی شش ماهه سال گذشته رشته های فوتبال، کشتی و کاراته سه رشته برتر در کرمانشاه بودند که امسال رشته های والیبال و ژیمناستیک با رشد قابل توجه ورزشکاران خود توانستند رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 هزار ورزشکار در کرمانشاه سازماندهی شدند

54 هزار ورزشکار در کرمانشاه سازماندهی شدند