مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:352023-09-26سياسي

شهردار صدار معارفه شد


طی مراسمی که با حضور جمعی از مسئولین استانی، مدیران، پرسنل شهرداری و شهروندان صدرا برگزار شد، مجتبی پارسایی به عنوان شهردار جدید این شهر معارفه شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی که با حضور جمعی از مسئولین استانی، مدیران، پرسنل شهرداری و شهروندان صدرا برگزار شد، مجتبی پارسایی به عنوان شهردار جدید این شهر معارفه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس شورای اسلامی شهر صدرا امروز، 4 مهرماه در مراسم معارفه شهردار جدید صدرا با بیان اینکه بعد از استعفای پرنیان، شهردار سابق یکی از اهداف شورای ششم انتخاب شهردار بومی، مردمی، جوان، انقلابی، متخصص و متعهد بوده است، گفت: پارسایی با داشتن این ویژگی ها و سوابق درخشان مورد تایید مسئولین استانی قرار گرفته است.

آرش محمدی ابراز امیدواری کرد: شهردار جدید صدرا در زمان باقیمانده به همراه اعضای شورای دوره ششم با برنامه ریزی، مشورت و هماهنگی کمبودها و کاستی های موجود را برطرف کند تا شاهد رضایتمندی شهروندان صدرا باشیم.

امام جمعه شهر صدرا نیز در این مراسم خطاب به شهردار جدید گفت: خودمراقبتی از خصوصیت های یک شهردار صالح و اهل ایمان است.

وی با بیان اینکه مسئولیت یک امانت الهی است، گفت: شهروندان صدرا بسیار فهمیده و آگاه هستند و باید از این مسئولیت در کنار دیگر مسئولان پرتلاش شهری در جهت رفاه حال شهروندان و آبادان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار صدار معارفه شد

شهردار صدار معارفه شد