مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-05سياسي

رادان: آسایش خود را فدای مردم می کنیم


فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه مدیون معمار کبیر انقلاب هستیم، گفت: عهد می بندیم در جوار مرقد امام عزیزمان که همواره امنیت را تقدیم مردم می کنیم.

- فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه مدیون معمار کبیر انقلاب هستیم، گفت: عهد می بندیم در جوار مرقد امام عزیزمان که همواره امنیت را تقدیم مردم می کنیم.

آسایش خود را فدای مردمی می کنیم که در حقیقت ولی نعمتمان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور سردار احمد رضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور و حجت الاسلام والمسلمین حسن خمینی صبح امروز در حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.

سردار رادان در این آیین اظهارکرد: بی نهایت سپاسگزارم از برادر عزیز حجت الاسلام والمسلمین آقای حسن خمینی که قبول زحمت فرمودند در نخستین روز از هفته انتظامی در کنار حرم حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی برای عهد و پیمانی که همکاران انتظامی با آرمان های امام راحل عزیز می بندند در خدمتشان باشیم و از بیاناتشان بهره ببریم.

وی تصریح کرد: بدون شک خدمت همه رسته های فراجا اعم از انتظامی، مرزبانی، یگان ویژه و خدماتی و عملیاتی همگی وقتی شیرین می شود که این خدمت برای امنیت مردم و سرسپردگی به مقام عظمای ولایت و رهبرکبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادان: آسایش خود را فدای مردم می کنیم

رادان: آسایش خود را فدای مردم می کنیم