مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-17سياسي

سازمان نظام پزشکی قم حمله به مراکز درمانی غزه را محکوم کرد


سازمان نظام پزشکی قم با صدور بیانیه ای با اشاره به اینکه کنوانسیون بین المللی ژنو حفظ امنیت و سلامت کادر درمانی در همه میدان ها برای همه طرف های درگیر در جنگ را امری ضروری دانسته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیانیه سازمان نظام پزشکی قم در محکومیت جنایات صهیونیست ها در غزه به شرح زیر است: بسمه تعالی وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْیَهِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیراً.

این روزها دنیا با شدیدترین حوادث و مقابله با حقوق بشر مواجه است که توسط صهیونیست ها در حال رقم خوردن است و متاسفانه جامعه جهانی و سازمان های بین المللی در این خصوص سکوت کرده تا روز به روز به کشتار مردم بیگناه اضافه شود.

کشتار مردم بی دفاع و مظلوم در غزه و همچنین کودکان بیگناه موجب شده تا نفرت را از رژیم صهیونیستی دوچندان شده و همه دنیا با هویت پلید و زشت این اشغالگران آشنا شوند.

باید بدانیم که بر اساس کنوانسیون بین المللی ژنو حفظ امنیت و سلامت کادر درمانی در همه ی میدان ها برای همه طرف های درگیر امری ضروری است، اما این موضوع توسط رژیم صهیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان نظام پزشکی قم حمله به مراکز درمانی غزه را محکوم کرد

سازمان نظام پزشکی قم حمله به مراکز درمانی غزه را محکوم کرد