مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-12سياسي

حاج کریم مردانی آذر 9 دهه مایه خیر و برکت برای کشورمان بوده است


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به خیر نیک نام تبریزی، حاج کریم مردانی آذر که گستره کارهای خیر او و خانواده اش طی سالیان گذشته فراتر از مدرسه رفته است، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به خیر نیک نام تبریزی، حاج کریم مردانی آذر که گستره کارهای خیر او و خانواده اش طی سالیان گذشته فراتر از مدرسه رفته است، گفت: حاج کریم، 9 دهه مایه خیر و برکت برای کشور و بشریت بوده است.

عابدین خرّم روز پنجشنبه 20 مهر ماه در آیین نکوداشت خیر ملی مدرسه ساز، حاج کریم مردانی آذر که در مرکز همایش های بین المللی خاوران تبریز برگزار شد، این مراسم را بی ریا ترین مراسم برگزار شده در تبریز عنوان کرد و افزود: همه حضار در این مراسم نه برای دعوتنامه و هدیه بلکه دِلی و عشق به خاطر مردی که تمام ارزش های معنوی را دارد، حضور یافته اند.

وی به صفات و خصلت های حاج کریم مردانی آذری اشاره کرد و افزود: مردی با نام بامسمای کریم، بخشنده، جوانمرد، پاک سیرت و پاک طینت که در سالروز 90 سالگی با وجودش آسمان تبریز را زیباتر کرده است.

وی، حاج کریم مردانی آذری را افتخاری بسیار بزرگ برای ایران، تبریز، تاریخ، جغرافیا، تاریخ، جمعیت، فرهیختگان، نخبگان و آیندگان عنوان کرد و ادامه داد: ما از مردی سخن می گوییم که تمام مدارج انسانیت و سختی و مشقت ها را با جان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج کریم مردانی آذر 9 دهه مایه خیر و برکت برای کشورمان بوده است

حاج کریم مردانی آذر 9 دهه مایه خیر و برکت برای کشورمان بوده است