مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-01اقتصادي

استقرار 15 دستگاه خودروی آتش نشانی در شهرک های صنعتی قزوین


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و آمادگی به منظور مقابله با حوادث غیر مترقبه و صیانت از شاغلین سرمایه گذاری های انجام شده در واحدهای صنعتی و تولیدی، - رضا صفاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در راستای ارتقاء سطح ایمنی و مقابله و آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه و همچنین جلوگیری و کاهش خسارات احتمالی در حال حاضر 7 ایستگاه آتش نشانی مجهز به 15 خودروی آتش نشانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان مشغول به فعالیت هستند که سال آینده علاوه بر احداث یک ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی حکیمیه نیز دو دستگاه خودروی آتش نشانی به همراه تجهیزات خریداری خواهد شد.

وی از اختصاص ده میلیارد تومان اعتبار جهت خرید تجهیزات امداد و نجات برای ایستگاه های آتش نشانی در شهرکها و نواحی صنعتی در سال جاری خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: در طول یکسال گذشته 250 نفر ساعت دوره های آموزشی پیشگیری از حریق، اطفای حریق و کمک های اولیه برگزار شده و 20 عملیات مانور آتش نشانی اطفای حریق نیز در شهرکهای صنعتی صورت گرفته است.

صفاری با اشاره به اهمیت و نقش اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری و کاهش حوادث و خسارات وارده به واحدهای تولیدی و صنعتی، گفت: برنامه هایی از قبیل تربیت و آموزش آتش نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 15 دستگاه خودروی آتش نشانی در شهرک های صنعتی قزوین

استقرار 15 دستگاه خودروی آتش نشانی در شهرک های صنعتی قزوین