مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 22:552023-10-04بين الملل

رژیم صهیونیستی از کلیساها در برابر اهانت کنندگان صهیونیست محافظت نکرد


مقامات صهیونیست در پی انتشار گزارش هایی درباره اقدام اهانت آمیز شهرک نشینان و پرتاب آب دهان به سوی مسیحیان هنگام اجرای مراسم مذهبی، نه تنها درخواست تأمین امنیت کلیساها را نپذیرفتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات رژیم صهیونیستی درخواست کلیساها و صومعه های قدس و حیفا برای محافظت از مسیحیان در برابر شهرک نشینان صهیونیست را رد کردند.

رسانه ها، روز گذشته (سه شنبه)، خبر داده بودند که شهرک نشینان صهیونیست به سمت مسیحیان هنگام برگزاری آیین دینی شان در قدس اشغالی آب دهان پرتاب کرده اند که اقدام واکنش واتیکان و شماری از کشورهای جهان را به دنبال داشته است.

براساس گزارش امروز (چهارشنبه) شبکه الجزیره ، مقامات کلیسا در قدس اشغالی و حیفا خواستار تأمین امنیت مسیحیان شدند؛ اما شماری از مقامات راست گرای صهیونیست پرتاب آب دهان به سمت مسیحیان را این طور توجیه کردند که این عمل یک سنت قدیمی و پسندیده یهودی است.

پیش از این، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز به صراحت گفته بود که اعتقاد ندارد اجرای این سنت یهودی هنگام آیین دینی مسیحیان تخلف یا جرم باشد.

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هر یک در بیانیه ای جداگانه به این اقدام شهرک نشینان واکنش دادند و آن را به شدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی از کلیساها در برابر اهانت کنندگان صهیونیست محافظت نکرد

رژیم صهیونیستی از کلیساها در برابر اهانت کنندگان صهیونیست محافظت نکرد