مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:452023-09-30اقتصادي

معادن، منابع طبیعی در محور خطیر کوه مازندران را از بین برده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رمضان غلامی فرماندار سوادکوه پیش از ظهر شنبه در شورای معادن استان مازندران با انتقاد از رشد بی رویه شمار معادن گفت: - فرماندار سوادکوه با انتقاد از رشد بی رویه شمار معادن گفت: با توجه به وضعیت شهرستان و تعدد معادن در این منطقه مصوب کردیم که هیچ معدنی بدون مصوبه شورای تأمین فعال نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، رمضان غلامی فرماندار سوادکوه پیش از ظهر شنبه در شورای معادن استان مازندران با انتقاد از رشد بی رویه شمار معادن گفت: با توجه به وضعیت شهرستان و تعدد معادن در این منطقه مصوب کردیم که هیچ معدنی بدون مصوبه شورای تأمین فعال نشود.

وی افزود: باید ببینیم که معادن در محور خطیر کوه بر سر منابع طبیعی بلا آورده اند و تمام منابع طبیعی را از بین برده است.

وی با بیان اینکه مجوزهای معدنی باید از سوی شهرستان صادر شود، صدور مجوز توسط استان را غیر قابل پذیرش دانست و گفت: بعد از یک سال هنوز نتوانستیم پیچ بری را در محور خطیر کوه انجام دهیم در حالی که برای معادن به راحتی مجوز داده می شود.

غلامی با تاکید بر این که محور خطیر کوه ظرفیت و گنجایش معادن را ندارد، گفت: برای بهسازی محور آلاشت 70 میلیارد تومان اعتبار ملی دریافت شد اما منابع طبیعی مجوز تعریض جاده را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن، منابع طبیعی در محور خطیر کوه مازندران را از بین برده است

معادن، منابع طبیعی در محور خطیر کوه مازندران را از بین برده است