مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:312023-10-08اقتصادي

تزریق 100 میلیارد تومان اعتبارات ملی به بنیاد مسکن کردستان در سال آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سعید رسولی در مراسم روز ملی روستا که در روستای کلکان سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه رسالت اصلی بیناد مسکن خدمتگزاری به مردم روستاها در راستای توسعه روستاها است، اظهار داشت: در سال های اخیر با همکاری بخشداران و دهیاران خدمات خوبی انجام شده در سطح کردستان صورت گرفته است.

وی افزود: مطالعه طرح هادی تمامی یک هزار و 315 روستای استان کردستان به اتمام رسیده و طرح 150 بازنگری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن با اشاره به اینکه استان کردستان در اجرای طرح روستای نسبت به شاخص کشوری عقبت ماندگی دارد عنوان کرد: در دو سال گذشته با حمایت های صورت گرفته عملیات اجرای طرح هادی در 215 روستا شروع شده که در 150 روستا این طرح ها به بهره برداری رسیده است.

رسولی از اختصاص 17 و نیم درصد کل اعتبارات بنیاد مسکن استان به شهرستان خبر داد و افزود: این میزان اعتبارات نشان از اهتمام فرماندار سنندج برای توسعه روستاها است و در سال جاری طرح هادی در 43 روستای این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: در سال آینده و در راستای نشست استاندار کردستان با رییس بنیاد مسکن کشور 100 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به کردستان اختصاص داده شد که با هماهنگی فرمانداران به صورت عادلانه بین شهرستان ها تقسیم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 100 میلیارد تومان اعتبارات ملی به بنیاد مسکن کردستان در سال آینده

تزریق 100 میلیارد تومان اعتبارات ملی به بنیاد مسکن کردستان در سال آینده