مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-12ورزشي

قول وزیر ورزش برای برگزاری بازی ملی در لارستان


وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی طوبی لارستان گفت: بازی دوستانه تیم های ملی ایران و روسیه را در این مجموعه برگزار می کنیم.

- ایسنا/فارس وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی طوبی لارستان گفت: بازی دوستانه تیم های ملی ایران و روسیه را در این مجموعه برگزار می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، کیومرث هاشمی که به همراه هیئت دولت از صبح پنج شنبه، 20 مهرماه به استان فارس سفر کرده، در نخستین برنامه سفر خود پس از حضور در گلزار شهدای شهرستان لارستان، در آیین افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی خیر ساز طوبی شرکت کرد.

وی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این مجموعه با استانداردهای بین المللی ساخته شده است، گفت: در اردوی پیش روی تیم ملی فوتسال روسیه در ایران بازی دوستانه این تیم با تیم ملی کشورمان را در مجموعه طوبی لارستان برگزار می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان هم چنین گفت: اعتبار مورد نیاز برای تجهیز این مجموعه به سیستم سرمایشی نیز که از مصوبات سفر رییس جمهور است، تأمین شده و به زودی راه اندازی می شود.

هاشمی با اشاره به امکانات این مجموعه از جمله سالن سینما و استخر و هم چنین رعایت تمامی استاندارهای لازم، گفت: این مجموعه می تواند میزبانی رویدادهای مختلف بین المللی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزیر ورزش برای برگزاری بازی ملی در لارستان

قول وزیر ورزش برای برگزاری بازی ملی در لارستان