مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-04سياسي

معدن آک کهور به توسعه شبکه برق فین کمک کند


دبیر مجمع مطالبه گران بخش فین شهرستان بندرعباس گفت: از مسؤولان انتظار داریم تا ما به ازای انتقال خطوط برق از زمین های کشاورزی مردم برای برق رسانی به معدن آک کهور، - حسن پاسلار عضو شورای اسلامی شهر فین عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: اداره برق بخش فین تصمیم دارد پروژه انتقال شبکه برق فشار قوی را از مسیر زمین های کشاورزی و نخلستان اشخاص حقیقی و محلات شهر به کارخانه فرآوری سنگ آهن کانی کاوان سمنگان (اک کهور) در غرب شهر فین  انتقال دهد.

وی افزود: با توجه به حریم تیر برق فشار قوی، مقدار زیادی از زمین های مردم در حریم تیر برق فشار قوی قرار خواهد گرفت و لذا انظتار داریم که این اقدام با تأمین نظر مردم و رضایت اهالی صورت گیرد.

پاسلار با بیان این که باید مسؤولان منطقه فین بخصوص شورا و شهرداری در ازای انتقال خطوط فشار قوی از زمین های مردم، امتیازی برای شهر از معدن و مسؤولان طلب کنند تا مانند معدن واقع در منطقه رضوان که در ازای انتقال برق مستقل برای معدن آن منطقه، خدماتی برای مردم از جمله کمک به اصلاح شبکه روستای رضوان صورت گرفت، معدن آک کهور نیز کمکی به توسعه شبکه فین کند.

دبیر مجمع مطالبه گران بخش فین تأکید کرد: حضور یک معدن بزرگ در یک منطقه از آنجایی مزیت بشمار می رود که اشتغال و مسؤولیت اجتماعی معدن نصیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن آک کهور به توسعه شبکه برق فین کمک کند

معدن آک کهور به توسعه شبکه برق فین کمک کند