مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-17سياسي

پوستر رینوتکس 2023 تبریز رونمایی شد


پوستر یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس 2023) با حضور عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی رونمایی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی پوستر یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس 2023) با حضور عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی رونمایی شد.

دبیر ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، روز سه شنبه، 25 مهرماه در مراسم رونمایی از پوستر یازدهمین نمایشگاه رینوتکس 2023، اظهار کرد: زمان برگزاری یازدهمین دوره این نمایشگاه بنابر اعلام قبلی، آبان ماه بود که با توجه به تغییرات برنامه ای به 14 الی 17 آذر ماه تغییر پیدا کرد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا کریملو با بیان این که رینوتکس در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود، گفت: بر اساس تفاهم نامه ی امضا شده بین سازمان ربع رشیدی و اداره کل آموزش و پرورش استان، رویداد تخصصی رینوفست برای اولین بار در نمایشگاه سال جاری در استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اهداف جشنواره در رینوتکس 2023 نسبت به سال های گذشته ارتقا یافته و در پنج محور جذب و پرورش ایده، تجاری سازی، برندسازی، شبکه سازی و ارتقای طرح فناوری صنایع استان و کشور انجام می شود.

وی افزود: حامی اصلی این جشنواره مانند سال های گذشته استانداری آذربایجان شرقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر رینوتکس 2023 تبریز رونمایی شد

پوستر رینوتکس 2023 تبریز رونمایی شد