مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:002023-09-26اقتصادي

عضو شورای شهر: آرامستان های شهری زنجان، پویا شوند


عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه ظرفیت آرامستان با توجه به بالا بودن آمار تدفین در آینده نزدیک پر خواهد شد، گفت: باید از ظرفیت آرامستان های موجود در شهر استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین حمزه لو پاک، عضو شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه علنی و رسمی شورای شهر، هزینه های جاری آرامستان شهر زنجان را 10 میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: هر بودجه ای برای آرامستان مصوب می شود باز هم هزینه اضافه انجام می شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان هزینه هر متوفی برای شهرداری را در حال حاضر بیش از 9 میلیون تومان دانست و افزود: این در حالی است که هزینه دریافتی برای هر متوفی 6 میلیون و 300 هزار تومان است که معنی آن هزینه مازاد 3 میلیون تومانی برای شهرداری است.

وی تعداد نیروهای فعال در آرامستان را 18 نفر اعلام و تصریح کرد: تعداد این نیروها باید تجدید نظر قرار گیرد.

حمزه لو پاک با تاکید بر اینکه آرامستان های بسته شده در داخل شهر طی 20 سال آینده متروکه و تبدیل به معضل خواهد شد، ادامه داد: راه کار پیشگیری از وقوع این مشکل پویا بودن این آرامستان ها است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به حجم بالای تدفین در آرامستان اشاره کرد و افزود: با این روند ظرفیت این آرامستان در آینده نزدیک پر خواهد شد به همین دلیل باید از ظرفیت آرامستان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر: آرامستان های شهری زنجان، پویا شوند

عضو شورای شهر: آرامستان های شهری زنجان، پویا شوند