مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-04اقتصادي

جشنواره گوهر تراشی در شهرستان فردوس برگزار می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره گوهر تراشی در فردوس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه برنامه ریزی مسابقات ملی آزاد مهارت گوهر تراشی در استان اظهارداشت: با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در خراسان جنوبی باید با ارتقاء سطح مسابقات ملی آزاد مهارت گوهر تراشی ، آن را به شکل جشنواره برگزار کنیم.

وی با اشاره به این نکته که سنگ های نیمه قیمتی یکی از زنجیره های ارزش در استان است، افزود: برای انجام این کار باید از همه ظرفیت های کمیته امداد امام خمینی(ره)، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، اتاق های بازرگانی، تعاون و اصناف خراسان جنوبی و صدا و سیما استفاده شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان شعار هر ایرانی، یک مهارت خاطر نشان کرد: برای برگزاری جشنواره گوهر تراشی در فردوس بخش های مختلفی مانند مسابقه مهارت گوهر تراشی، غرفه های آموزش و فروش و غیره باید پیش بینی شود.

اشرفی با تأکید بر اینکه سنگ های قیمتی مورد نیاز برای برگزاری این جشنواره توسط صنعت، معدن،تجارت تأمین شود، گفت: علاوه بر جوایز نقدی که به 9 نفر برتر در سه رشته بخش مسابقه جشنواره گوهر تراشی  اهدا خواهد شد، به نفرات برتری که اهل خرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گوهر تراشی در شهرستان فردوس برگزار می شود

جشنواره گوهر تراشی در شهرستان فردوس برگزار می شود