مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:002023-09-23بين الملل

ارمنی های قره باغ: هنوز توافقی با آذربایجان حاصل نشده است


ارمنی های قره باغ می گویند که بعد از شروع تازه ترین درگیری ها که با میانجیگری روسیه فعلا آتش بس برقرار و مذاکراتی انجام شده، هنوز هیچ توافقی با جمهوری آذربایجان در مورد تضمین های امنیتی نشده است.

- ارمنی های قره باغ می گویند که بعد از شروع تازه ترین درگیری ها که با میانجیگری روسیه فعلا آتش بس برقرار و مذاکراتی انجام شده، هنوز هیچ توافقی با جمهوری آذربایجان در مورد تضمین های امنیتی نشده است.

در همین حال کمک های غذایی وارد قره باغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آینده قره باغ با 120 هزار ارمنی در هاله ای از ابهام است؛ جمهوری آذربایجان می خواهد این منطقه را با خود ترکیب کند اما ارمنی ها نگرانند که تحت پیگرد قرار گیرند و جهان را به رها کردن خودشان متهم می کنند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای حافظ صلح روسی که وظیفه نظارت بر آتش بسی را دارند که به آخرین درگیری در منطقه در سال 2020 پایان داد، بیش از 50 هزار تُن موادغذایی را در دو جاده منتهی به این منطقه تحویل داده اند.

این تحویل، اولین بار از ارمنستان به قره باغ از زمانی بود که ارتش جمهوری آذربایجان مقامات محلی قره باغ را در هفته پیش مجبور به تسلیم کرد و یکی از معدود محموله های این چنینی در چند ماه گذشته به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمنی های قره باغ: هنوز توافقی با آذربایجان حاصل نشده است

ارمنی های قره باغ: هنوز توافقی با آذربایجان حاصل نشده است