مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 00:002023-10-18سياسي

پاینده رییس خانه صنعتکاران هرمزگان شد


با حکم بنی هاشمی رییس خانه صنعتکاران ایران، محمد پاینده به عنوان رییس خانه صنعتکاران هرمزگان منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز طی مراسمی با حضور بنی هاشمی رییس خانه صنعتکاران ایران و نیز سید علی خان محمدی رییس قرارگاه گشت ارشاد مسئولین کشور، محمد پاینده به عنوان رییس خانه صنعتکاران هرمزگان معرفی شد.

  در این مراسم که جمعی از فعالان اقتصادی و اجتماعی هرمزگان نیز حضور داشتند، خان محمدی رییس قرارگاه گشت ارشاد مسئولین کشور با بیان این که گره گشایی از مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی و تولید و کمک به آنها برای رشد و تعالی در میدان اقتصادی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: استان هرمزگان از ظرفیت ها و قابلیت های بی بدیلی در زمینه اقتصادی و گردشگری برخوردار است و تولید در این استان اهمیت ملی دارد.

خان محمدی همچنین تاکید کرد: حمایت از تولید، حمایت از اشتغال و عزت کشور و سربلندی میهن مان است و تسهیلگری در امر تولید باید اولویت تمام مدیران کشورمان باشد.

در این مراسم همچنین بنی هاشمی رییس خانه صنعتکاران ایران با اشاره به برخی سختی ها در کار تولید و وجود برخی قوانین کهنه و ناسازگار با شرایط کنونی، همفکری و انسجام میان فعالان اقتصادی برای حل این مشکلات را ضروری دانست و گفت: تقویت سازوکارهای تسهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاینده رییس خانه صنعتکاران هرمزگان شد

پاینده رییس خانه صنعتکاران هرمزگان شد