مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 08:202023-10-08سياسي

خانه های مسکن ملی در کرمانشاه به صورت ویلایی یا سه طبقه ساخته می شوند


مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: از این به بعد طرح ها در قالب نهضت ملی مسکن، ویلایی یا سه طبقه بدون پیلوت خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه امروز در نشست با کارگروه مسکن مجمع مطالبه گران استان که با حضور نمایندگان مردمی پروژه های مسکن ستاد اجرایی، بنیاد مستضعفان، سراج و تلاش و نهضت ملی مسکن استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در آینده ای نزدیک، بازدید از روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن برای عموم مردم فراهم می شود.

وی افزود: یک روز را در هفته مشخص خواهیم کرد که این بازدید ها صورت گیرد و قطعا این بازدیدها تاثیر فراوانی بر افزایش امید در بین مردم خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بعد از سه سال توقف پروژه 5 هزار و 400 واحدی بنیاد مستضعفان در فازهای یک تا پنج بصورت موازی، کارهای اولیه تأمین زمین اخذ مجوزهای لازم و تعیین بانک انجام و  ماه آینده عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

تمامی حساب های متقاضیان این پروژه از بانک مسکن به بانک سینا منتقل و بودجه مورد نیاز اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: پروژه ستاد اجرایی هم به همین شکل از ماه آتی آغاز بکار خواهد شد و از پروژه تلاش فقط 300 واحد باقی مانده که با فرصت چندماهه که به پیمانکار داده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های مسکن ملی در کرمانشاه به صورت ویلایی یا سه طبقه ساخته می شوند

خانه های مسکن ملی در کرمانشاه به صورت ویلایی یا سه طبقه ساخته می شوند