مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-04اجتماعي

اطلاع رسانی درباره سرویس مدرسه تپسی


به اطلاع می رسانیم علیرغم تلاش های تیم تپسی تا امروز و استفاده از تمام ظرفیت های موجود، تنها موفق شدیم سرویس مدرسه را برای بخشی از دانش آموزان مهیا کنیم و متاسفانه، - ما انتظارات و نگرانی های والدین را درک می کنیم و ضمن قبول مسئولیت این اتفاق، عمیقا از والدینی که موفق به ارائه خدمت به فرزندان شان نشده ایم پوزش می خواهیم.

همچنین، خود را موظف می دانیم در کنار بازپرداخت تمام هزینه ها، تا پایان مهرماه امکان جابجایی دانش آموزان با تپسی را به صورت رایگان فراهم کنیم تا فرصتی برای جایگزین کردن سرویس داشته باشند.

 ورود تپسی به حوزه سرویس مدرسه، با هدف کمک به والدین برای رفع دغدغه های موجود و ایجاد تحول در بخش سنتی سرویس مدارس از طریق حذف واسطه ها بود.

نیازی که استقبال والدین از آن نشان داد به درستی شناسایی شده اما آنچه به درستی انجام نشده بود، پیش بینی ما از پیچیدگی های این سرویس و ظرافت های عملیاتی مربوط به آن بود.

از مهم ترین پیچیدگی های این سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1-    افزایش تقاضا: تعداد تقاضا بویژه در هفته آخر شهریور افزایش بسیار زیادی پیدا کرد.

این اتفاق دو دلیل عمده داشت: 1)مشخص شدن تعرفه ها از سمت شورای شهر در هفته آخر شهریور و فاصله تعرفه سرویس مدارس با سرویس تپسی 2)تعیین تکلیف سرویس در برخی مدارس و عدم ارائه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی درباره سرویس مدرسه تپسی

اطلاع رسانی درباره سرویس مدرسه تپسی