مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-01ورزشي

اجاره زمین چمن تبدیل به رویا شده است!


یک مربی فوتبال معتقد است اگر فکری به حال افزایش بی رویه هزینه ثبت نام مدارس فوتبال و هزینه بالای اجاره زمین های چمن نشود، به زودی با بی رغبتی خانواده ها برای پرداختن فرزند خود به فعالیت ورزشی مواجه خواهیم شد.

- ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال معتقد است اگر فکری به حال افزایش بی رویه هزینه ثبت نام مدارس فوتبال و هزینه بالای اجاره زمین های چمن نشود، به زودی با بی رغبتی خانواده ها برای پرداختن فرزند خود به فعالیت ورزشی مواجه خواهیم شد.

محسن بابادی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در راس تمام معضلاتی که از پیشرفت فوتبال خوزستان جلوگیری می کند، باید به گرانی شهریه مدارس فوتبال و کرایه زمین های چمن و سالن های فوتسال اشاره کرد.

سال ها با رشد و گسترش مدارس فوتبال در اقصی نقاط خوزستان دل مان خوش بود که در تک تک آن مناطق بازیکنان و علاقه مندان بدون هیچ گونه مشکلی، اوقات فراغت را سپری و در مدارس فوتبال که مورد تایید هیات فوتبال بودند و از مربیان مدرک دار و با دانش سود می برند، آموزش می دیدند.

وی ادامه داد: اما به مرور و بر اثر تورم بیش از حد، هزینه ثبت نام در مدارس فوتبال نیز رشد چشمگیری داشت، به گونه ای که پرداخت این هزینه ها از توان خانواده ها خارج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره زمین چمن تبدیل به رویا شده است!

اجاره زمین چمن تبدیل به رویا شده است!