مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-26سياسي

دادستان های 3 شهرستان مازندران معارفه شدند


دادستان های شهرستان های آمل، قائمشهر و میاندورود معارفه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، دادستان های شهرستان های آمل، قائمشهر و میاندورود معارفه شدند.

طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان مازندران، محمد طالبی چاری به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل معارفه شد.

  *اهمیت نقش دادستان حجت الاسلام محمدصادق اکبری در مراسم معارفه دادستان شهرستان آمل، نقش و وظایف دادستان ها را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و با برشمردن فرازهایی از این وظایف اظهار کرد: دادستان به عنوان مدعی العموم جرایمی که شاکی خصوصی ندارند را مورد تعقیب و بررسی قرار داده و در صورت احراز وقوع جرم با صدور قرار مناسب، موارد مطروحه را در دادگاه صالح پیگیری می کند.

وی بر لزوم توجه به حفظ و احیای حقوق عامه به عنوان یکی از وظایف مهم دادستان تاکید کرد و گفت: حقوق عامه مربوط به مواردی است که همه مردم در آن ذی نفع هستند و اگر افرادی اقدامات مجرمانه ای در این خصوص انجام دادند، دادستان از باب حفظ حقوق عامه به وظیفه قانونی خود عمل خواهد کرد.

رییس کل دادگستری مازندران افزود: حفظ و احیای حقوق عامه، مورد تاکید قانون اساسی و از جمله تاکیدات مورد توجه مقام معظم رهبری است و دادستان های حوزه های قضایی استان باید به وظایف خود در این راستا به بهترین شکل ممک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان های 3 شهرستان مازندران معارفه شدند

دادستان های 3 شهرستان مازندران معارفه شدند