مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:002023-09-30بين الملل

سازمان ملل: اسراییل به نقض حقوق ملت فلسطین ادامه می دهد


کمیته مستقل تحقیقات بین المللی سازمان مل متحد پیرامون اراضی اشغالی فلسطین از جمله قدس شرقی و رژیم صهیونیستی، طی گزارشی اعلام کرد، این رژیم با اشغالگری طولانی مدت، - کمیته مستقل تحقیقات بین المللی سازمان مل متحد پیرامون اراضی اشغالی فلسطین از جمله قدس شرقی و رژیم صهیونیستی، طی گزارشی اعلام کرد، این رژیم با اشغالگری طولانی مدت، شهرک سازی و الحاق سرزمین های فلسطینی تحت اشغال خود از سال 1967، حق مردم فلسطین برای تعیین سرنوشت خود را نقض کرده و به نقض آن ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری معا، این کمیته گزارش خود را تحت عنوان پیامدهای حقوقی ناشی از سیاست ها و اقدامات اسراییل در سرزمین های اشغالی فلسطین از جمله قدس شرقی و در چارچوب قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد منتشر کرد که از دیوان کیفری بین المللی درخواست کرده بود حکم (نظر مشورتی) خود را در مورد اشغالگری سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی صادر کند.

کمیته تحقیقات بین المللی خاطرنشان کرد: پیامد حقوقی نقض حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین، که یک تعهد در قبال همه است، متوجه دولت اسراییل است.

این کمیته اعلام کرد، اشغالگری رژیم صهیونیستی که اکنون 56 سال به طول انجامیده است، بر اساس قوانین بین المللی غیرقانونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: اسراییل به نقض حقوق ملت فلسطین ادامه می دهد

سازمان ملل: اسراییل به نقض حقوق ملت فلسطین ادامه می دهد