مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 22:352023-09-26اجتماعي

ورود 2 میلیون زائر خارجی به مشهد طی 6 ماه گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ظهر سه شنبه در نشست خبری هفته گردشگری اظهار کرد: - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در 6 ماهه اخیر بیش از 2 میلیون زائر خارجی به مشهد آمدند که اکثر آن ها از کشور عراق بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ظهر سه شنبه در نشست خبری هفته گردشگری اظهار کرد: در 6 ماهه اخیر بیش از 2 میلیون زائر خارجی به مشهد آمدند که اکثر آن ها از کشور عراق بودند.

طرح سیم کارت بدون فیلتر نیز هنوز در مشهد اجرایی نشده است و با توجه به صحبت های وزیر محترم و معاون گردشگری وزارتخانه، این احتمال وجود دارد که پس از تهران، در مشهد هم اجرایی شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در ادامه همچنین بیان کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری 7 هزار و 201 مورد بازدید از واحد های گردشگری استان، 1133 مورد تذکر و 343 مورد اخطار انجام شده است.

وی گفت: از فعالیت 282 واحد غیرمجاز جلوگیری به عمل آمده و 73 مورد رسیدگی به شکایت داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 2 میلیون زائر خارجی به مشهد طی 6 ماه گذشته

ورود 2 میلیون زائر خارجی به مشهد طی 6 ماه گذشته