مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:002023-09-27اقتصادي

باید برای ایجاد ارزش افزوده محصول گردو چاره اندیشی شود/ حذف دلالان یک ضرورت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه در مصاحبه ای، خواستار حمایت بیشتر از باغداران  گردو  شد و گفت: - نماینده بافت، رابر و ارزوییه در گفت: محصول گردو یکی از مهمترین محصولات مهم کشاورزی در شهرستان های رابر و بافت است و این دو شهرستان نیز قطب تولید گردو در کشور محسوب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه در مصاحبه ای، خواستار حمایت بیشتر از باغداران  گردو  شد و گفت: معیشت بسیاری از مردم شهرستان های رابر و بافت به این محصول مهم وابسته است و باید در راستای برند سازی و در نهایت ایجاد ارزش افزوده چاره اندیشی شود.

او افزود:محصول گردو یکی از مهمترین محصولات مهم کشاورزی در شهرستان های رابر و بافت است و این دو شهرستان نیز قطب تولید گردو در کشور محسوب می شوند.

وی واسطه گری را مهمترین مشکلات باغداران دانست و تاکید کرد: نمی توان انتظار داشت که بدون برنامه ریزی سیستم عرضه و تقاضای مناسب شکل گیرد.

وی تصریح کرد: ساز و کار لازم برای جذب سرمایه گذار برای ایجاد صنایع بالا دستی نیز در استان باید پیگیری شود و شکل گیرد و در نهایت با ارزش افزوده اقتصاد این شهرستان ها پویا تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای ایجاد ارزش افزوده محصول گردو چاره اندیشی شود/ حذف دلالان یک ضرورت است

باید برای ایجاد ارزش افزوده محصول گردو چاره اندیشی شود/ حذف دلالان یک ضرورت است