مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-15اجتماعي

5 مدرسه خیرساز در 50 روز گذشته در قم افتتاح شد


مدیرکل نوسازی مدارس استان قم از برگزاری مراسم افتتاحیه پنج مدرسه در 50 روز اخیر در استان یاد و از تداوم روند ساخت 43 پروژه آموزشی دیگر در استان خبرداد.

- احمدرضا اجتهادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهمیت اتحاد همدلی مسئولان استان برای جبران کمبود فضای آموزشی استان اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از پروژه های آموزشی و پرورشی در دست اقدام در استان، مربوط به مناطق کمتر برخوردار است.

وی با تصریح بر اینکه عقب ماندگی های قبلی در استان قم و همچنین اضافه شدن تعداد دانش آموزان در هر سال تحصیلی، ضرورت نگاه ویژه به قم در عرصه مدرسه سازی و نوسازی مدارس را طلب می کند، گفت: تمام تلاش اداره کل نوسازی مدارس استان قم این است که عقب ماندگی های فعلی در عرصه فضای آموزشی بیشتر نشود تا با حمایت ویژه و همدلی مسئولان استانی و ملی بتوانیم عقب ماندگی های گذشته را نیز گام به گام جبران کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم به اجرای 43 پروژه آموزشی در استان اشاره کرد و گفت: تلاش همه فعالان این عرصه در استان به ویژه خیرین عالیقدر مدرسه ساز در قم به شکل مضاعف ادامه خواهد داشت تا وضعیت استان در نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به جایگاهی در شان دیار کریمه اهل بیت(س) برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مدرسه خیرساز در 50 روز گذشته در قم افتتاح شد

5 مدرسه خیرساز در 50 روز گذشته در قم افتتاح شد