مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:502023-09-23اقتصادي

سهم بیمه سلامت برای درمان دهک های 1 تا 5 چقدر است؟ 


مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: بیمه سلامت برای دهک های 1 تا 5 نیز رایگان بوده و این افراد مشمول تخفیفات 100 درصدی بیمه سلامت برای برقراری بیمه پایه درمانشان شده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: بیمه سلامت برای دهک های 1 تا 5 نیز رایگان بوده و این افراد مشمول تخفیفات 100 درصدی بیمه سلامت برای برقراری بیمه پایه درمانشان شده اند.

  علی اربابی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: افراد فاقد پوشش بیمه پایه درمان که در دهک های 6 تا 9 قرار دارند، از هم اکنون می توانند از تخفیفات 50 تا 80 درصدی بیمه سلامت برای بیمه دار شدن بهره مند شوند.

وی گفت: افراد می توانند با شماره گیری #1666* از طریق تلفن همراه، از پوشش بیمه ای خود مطلع شوند و در صورتی که فاقد پوشش بیمه باشند با مراجعه به سامانه غیرحضوری شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص بیمه درمان سلامت خود اقدام و از تخفیفات مورد نظر بهره مند شوند.

اربابی با بیان اینکه اگر در بین این افراد، کسانی باشند که توانایی ورود به سامانه شهروندی بیمه سلامت را نداشته باشند، می توانند به دفاتر پیشخوان دولت برای این منظور مراجعه کنند، یادآور شد: بیمه سلامت برای دهک های 1 تا 5 نیز رایگان بوده و این افراد مشمول تخفیفات 100 درصدی بیمه سلامت برای برقراری بیمه پایه درمانشان شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بیمه سلامت برای درمان دهک های 1 تا 5 چقدر است؟ 

سهم بیمه سلامت برای درمان دهک های 1 تا 5 چقدر است؟