مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-05حوادث

پایان کار کلاهبردار 6000 میلیاردی در شهر ری


رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عامل اصلی کلاهبرداری 6000 میلیارد ریالی اموال 174 شاکی در عملیات شبانه روزی ماموران عملیات این پلیس در شهر ری خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سعید راستی رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: در پی شکایات و تجمعات 174 نفر از اعضای تعاونی مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) و تجمعات سریالی بیش از دو سال اعضاء به جهت کلاهبرداری 6000 میلیارد ریال از آنان توسط کلاهبردار حرفه ای و متواری صورت گرفته بود، بلافاصله و با توجه به حساسیت خبر، موضوع در دستور کار ویژه ماموران عملیات این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از مدتی از این روال شرکت مورد نظر به تعهدات خود عمل نکرده و با طرح شکایت هایی از آن، موضوع تحت بررسی این پلیس قرار گرفت و با بررسی های سریع و دقیق ماموران، یک متهم دخیل در این کلاهبرداری میلیاردی شناسایی و طی عملیاتی در حال نقل مکان از منزلش دستگیر شد.

این مقام انتظامی یادآور شد: فرد مذکور با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی، در نهایت چاره ای به جز بیان حقیقت نداشت و متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی، با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار کلاهبردار 6000 میلیاردی در شهر ری

پایان کار کلاهبردار 6000 میلیاردی در شهر ری