مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-07اقتصادي

اولین نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت در کردستان برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: اولین نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت غرب کشور آبان ماه سال جاری در استان کردستان برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: اولین نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت غرب کشور آبان ماه سال جاری در استان کردستان برگزار می شود.

منصور مهرزاد، امروز شنبه (15 مهرماه) در جلسه هماهنگی برپایی این نمایشگاه که با حضور ادارات مربوطه و فعالان بخش خصوصی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی و توسعه ظرفیت های گردشگری سلامت در ایران به ویژه استان کردستان با پتانسیل مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه های سلامت و اقتصاد به عنوان یکی از قطب های توریسم درمانی در سنندج برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با اشاره به برپایی بیش از 120 غرفه در این نمایشگاه، افزود: در این رویداد فرهنگی پاویون های مختلف در حوزه های گردشگری تندرستی و سلامت، پوست و زیبایی، دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، طب سنتی و داروهای گیاهی، فرآورده ها و محصولات دارویی و …برپا می شود.

او عنوان کرد: همچنین در طول زمان برگزاری این نمایشگاه، ضمن بازدید هیأت های تجاری، شرکت ها و مردم اقلیم کردستان عراق به ویژه اتاق بازرگانی، بخش خصوصی کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت در کردستان برگزار می شود

اولین نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت در کردستان برگزار می شود