مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 20:052023-10-08سياسي

تحصیل حدود 8 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور


حدود 8 هزار نفر از کشورهای مختلف در رشته های مختلف پزشکی در ایران تحصیل می کنند که یک دستاورد بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران است.

- ایسنا/مرکزی معاون وزیر بهداشت گفت: حدود 8 هزار نفر از کشورهای مختلف در رشته های مختلف پزشکی در ایران تحصیل می کنند که یک دستاورد بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران است.

دکتر ابوالفضل باقری فرد یکشنبه شانزدهم مهرماه 1402 در آیین گرامیداشت دهمین سالگرد تاسیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با بیان اینکه حوزه سلامت مانند حوزه نظامی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بوده که توسط مجامع ملی و بین المللی قابل بیان کردن است، اظهار کرد: در اوایل انقلاب پزشکانی از کشورهای پاکستان، فیلیپین، هندوستان و .

به امر درمان مردم ایران اهتمام داشتند، که اخیرا متوجه شدیم عده زیادی از این افراد پزشک نبودند بلکه مهندسی پزشکی داشتند یعنی حتی مراحل کلینیکی پزشکی را هم طی نکرده بودند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب دانشجویانی از این کشورها در ایران تحصیل می کنند که افتخاری برای ایران است، اظهار کرد: بیش از 60 کشور جهان در ایران دانشجو دارند که آموزش پزشکی می بینند.

وی گفت: حدود 8 هزار نفر از کشورهای مختلف در رشته های مختلف پزشکی در ایران تحصیل می کنند که یک دستاورد بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل حدود 8 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور

تحصیل حدود 8 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور