مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-09سياسي

راه آهن سنندج-همدان در سفر رییسی به کردستان افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در دیدار با استاندار کردستان و مجمع نمایندگان استان با اشاره به مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان کردستان اظهار داشت: - معاون اجرایی رییس جمهور از بهره برداری پروژه راه آهن همدان – سنندج در سفر آینده رییس جمهور به کردستان خبر داد و گفت: این طرح یکی از قدیمی ترین و مهمترین پروژه های حمل و نقل کشور بوده و قرار است بعد از 18 سال افتتاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در دیدار با استاندار کردستان و مجمع نمایندگان استان با اشاره به مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان کردستان اظهار داشت: از مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به کردستان بیش از پنج هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه سفر آیت الله رییسی به کردستان جزو آخرین سفرهای استانی دور قبل بود اما شاهد پیشرفت های خوبی در بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی در این استان بودیم و در سفر بعدی آقای رییس جمهور به این استان پروژه های اقتصادی و عمرانی دیگری به فرآیند بهره برداری خواهد رسید.

وی از بهره برداری پروژه راه آهن همدان – سنندج در سفر آینده رییس جمهور به استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح یکی از قدیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن سنندج-همدان در سفر رییسی به کردستان افتتاح می شود

راه آهن سنندج-همدان در سفر رییسی به کردستان افتتاح می شود