مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-22پزشكي

مشکل ساخت پایگاه جامع سلامت در منطقه عدل کرج حل شده است


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی البرز از طرح احداث دو پایگاه جدید خدمات جامع سلامت با عنوان ظفر و عدل در شهر کرج خبر داد و گفت: ساخت و ساز مرکز جامع سلامت ظفر آغاز شده و در حال پیشرفت است، - ایسنا/البرز مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی البرز از طرح احداث دو پایگاه جدید خدمات جامع سلامت با عنوان ظفر و عدل در شهر کرج خبر داد و گفت: ساخت و ساز مرکز جامع سلامت ظفر آغاز شده و در حال پیشرفت است، اما ابهاماتی که در خصوص پلاک اصلی و فرعی زمین اختصاص داده شده به مرکز عدل وجود داشت، روال ساخت این مرکز را با تاخیر مواجه کرد.

حمید میرشمس در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه توسعه مراکز درمانی جامع سلامت از اهم نیازهای استانی است، ساخت دو مرکز در مناطق حیدرآباد و شهرک ظفر در دستور کار قرار گرفته است.

از این دو مرکز که پیگیری روال اداری و ساخت آنها از بهار سال جاری آغاز شده، مرکز ظفر در حال ساخت بوده و مراحل اولیه ساخت آن از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

برای ساخت این دو مرکز قطعه زمین های اختصاصی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان جهت احداث مرکز بهداشتی درمانی به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شده است.

وی درباره مشکلات به وجود آمده برای احداث مرکز عدل گفت: با اختصاص این اراضی، یکی از تعهدات دانشگاه برای شروع ساخت و ساز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ساخت پایگاه جامع سلامت در منطقه عدل کرج حل شده است

مشکل ساخت پایگاه جامع سلامت در منطقه عدل کرج حل شده است