مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-22بين الملل

سی ان ان: آمریکا در حال فشار آوردن به اسراییل برای به تعویق حمله زمینی به غزه است


منابع مطلع به شبکه سی ان ان گفتند دولت آمریکا به منظور «تلاش برای آزادی گروگان های بیشتر و تداوم کمک های انسانی» به غزه، به رژیم صهیونیستی فشار آورده تا عملیات زمینی به غزه را به تعویق بیندازد.

- منابع مطلع به شبکه سی ان ان گفتند دولت آمریکا به منظور تلاش برای آزادی گروگان های بیشتر و تداوم کمک های انسانی به غزه، به رژیم صهیونیستی فشار آورده تا عملیات زمینی به غزه را به تعویق بیندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 2 منبع مطلع مدعی شدند دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی فشار آورده تا حمله زمینی قریب الوقوع به غزه را به تعویق بیاندازد تا آزادی اسرای بیشتر و کمک رسانی ها به غزه امکان پذیر شود.

شبکه سی ان ان در گزارشی در این باره نوشت، آزادی 2 شهروند آمریکایی که به اسارت حماس درآمده بودند، نشان دهنده احتمال آزادسازی اسرای بیشتر بود که تعدادشان 200 نفر است؛ افرادی که طی عملیات گسترده طوفان الاقصی توسط جنبش مقاومت فلسطین در اراضی اشغالی ربوده شده اند.

یکی از افراد مطلع از گفت وگوهای دولت آمریکا با رژیم صهیونیستی گفت دولت به دلیل پیشرفتی که در زمینه اسرا انجام شده، به حاکمیت اسراییل فشار آورده تا (عملیات زمینی) را به تعویق بیاندازد.

سفر بایدن به اراضی اشغالی در پی عملیات طوفان الاقصی شورای امنیت ملی آمریکا به درخواست توضیح در این باره پاسخی نداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان: آمریکا در حال فشار آوردن به اسراییل برای به تعویق حمله زمینی به غزه است

سی ان ان: آمریکا در حال فشار آوردن به اسراییل برای به تعویق حمله زمینی به غزه است