مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-08پزشكي

بایدها و نبایدهای پیشگیرانه برای گذر از پیک آنفلوآنزا در جنوب کرمان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از تامین واکسن موردنیاز در جنوب کرمان خبر داد و به دانش آموزان و مردم نسبت به رعایت اصول بهداشتی در مقابله با شیوع احتمالی آنفلوآنزا و سرماخوردگی هشدار داد.

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از تامین واکسن موردنیاز در جنوب کرمان خبر داد و به دانش آموزان و مردم نسبت به رعایت اصول بهداشتی در مقابله با شیوع احتمالی آنفلوآنزا و سرماخوردگی هشدار داد.

طاهره بیگ زاده در گفت و گو با ایسنا از مردم عادی خواست برای دریافت واکسن آنفلوآنزا به داروخانه ها مراجعه کنند و افزود: برای گروه های پرخطر شامل بیماران خاص، نادر و صعب العلاج واکسن در اختیار مجامع ذیربط قرار گرفته و اگر اعلام نیاز شود، حتماً تامین خواهد شد.

وی به مردم و متقاضیان واکسن آنفلوآنزا اطمینان داد واکسن به میزان کافی موجود است و اظهار کرد: در حال حاضر واکسن بر اساس دستورالعمل کشوری در اختیار همه گروه های تعریف شده قرار گرفته و تاکنون هیچ کمبودی گزارش نشده و واکسن توزیعی امسال فلوگارد ایرانی است و فقط برای افراد بالای 18 سال و زنان غیرباردار مجوز مصرف دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تشریح ضرورت رعایت نکات بهداشتی در پاییز، گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی و فصل پاییز احتمال می رود امسال هم مانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدها و نبایدهای پیشگیرانه برای گذر از پیک آنفلوآنزا در جنوب کرمان

بایدها و نبایدهای پیشگیرانه برای گذر از پیک آنفلوآنزا در جنوب کرمان