مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-15سياسي

اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند به یاد شهدای والامقام در چناران


20 سری جهیزیه به یاد 20 شهید معزز به همت بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی تحویل نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چناران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان چناران، این مراسم که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان برگزار شد؛ سرهنگ حامد فرمانده سپاه ناحیه چناران ضمن آرزوی خوشبختی برای زوج های جوان بیان کرد: فرصت خدمتگزاری به مردم یک توفیق بزرگ و نعمت الهی است که باید با کار و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم آن را قدر دانست.

فرماندار شهرستان چناران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با مدد الهی و ائمه اطهار (ع)، فداکاری شهداء، ایثارگران و پشتوانه مردم در سایه رهبری داهیانه امام راحل (ره) به پیروزی رسید، گفت: رفع محرومیت و حل مشکلات مردم از سوی دولت امری ضروری است و همه در این راستا تلاش جهادی خواهند داشت.

محسن مه آبادی در ادامه به اهمیت صداقت در زندگی مشترک پرداخت و تأکید کرد: از مهمترین عوامل موفقیت درزندگی داشتن صداقت است.

وی صداقت را پایه و اساس قوی در زندگی مشترک دانست و به مادران و پدران آینده یادآور شد که با صداقت می توان اعتماد طرفین را کسب نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند به یاد شهدای والامقام در چناران

اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند به یاد شهدای والامقام در چناران