مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-02فرهنگي

حضور 4 کشور در جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به میزبانی زنجان برای برگزاری جشنواره بین المللی پانتومیم گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم قاسمی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ظهر امروز در نشست خبری دومین جشنواره بین المللی پانتومیم با اشاره به میزبانی زنجان در برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره نخستین جشنواره ای است که در حوزه فرهنگ و هنر به صورت بین المللی برگزار می شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته این جشنواره در سطح ملی برگزار شد، ادامه داد: به دلیل ارزیابی خوب کارشناسان پیشنهاد شد سطح جشنواره از ملی به بین المللی ارتقا یابد.

وی با اشاره به هماهنگی های انجام شده در راستای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در زنجان افزود: با راهبری هایی که استاندار زنجان داشتند امیدواریم به نحو احسن برگزاری جشنواره پانتومیم در زنجان رقم بخورد.

قاسمی با اشاره به حضور چند کشور در دومین جشنواره پانتومیم بین المللی گفت: در این جشنواره حضور 4 کشور از جمله ژاپن، ایتالیا، تونس و پاکستان قطعی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 4 کشور در جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان

حضور 4 کشور در جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان