مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-14فرهنگي

مادر مقیم دانمارک: ربودن کودکان مهاجرین توسط کشورهای غربی امری طبیعی است


حمیده سلامتی، مادر کودکی که مستند «بچه دزد» بر اساس داستان زندگی او شکل گرفته می گوید دولت دانمارک سرپرستی فرزندشان را از آن ها گرفته و حضانت او را به یک خانواده دانمارکی سپرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنر خبرگزاری فارس، مستند بچه دزد شهریورماه سال جاری در مجموعه سفیر فیلم حوزه هنری اکران شد؛ مستندی درباره داریوش حیدری، کودکی مبتلا به اوتیسم که دولت دانمارک او را از مادرش جدا کرده و حضانت او را به یک خانواده دانمارکی واگذار کرده است.

حمیده سلامتی، مادر کودکی که مستند بچه دزد بر اساس داستان زندگی او شکل گرفته می گوید دولت دانمارک سرپرستی فرزندشان را از آن ها گرفته و حضانت او را به یک خانواده دانمارکی سپرده است.

داریوش حیدری، کودک ایرانی است که حدود 4 سال است توسط دولت دانمارک به دلایل واهی از پدر و مادر خود جدا شده و تلاش های حمیده سلامتی مادر داریوش، برای بازگرداندن فرزندش به ایران تاکنون ناموفق بوده و به نتیجه ای منجر نشده است.

تلاشی برای نمایش مظلومیت داریوش حیدری و خانواده اش طبق گفته عوامل سازنده، مستند بچه دزد تلاشی برای نشان دادن مظلومیت داریوش حیدری و خانواده اوست و امید می رود با اکران های عمومی این مستند در جشنواره های داخلی و خارجی و انتشار در فضای مجازی، جریانی برای رهایی داریوش و بازگشت او به کشور فراهم شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر مقیم دانمارک: ربودن کودکان مهاجرین توسط کشورهای غربی امری طبیعی است

مادر مقیم دانمارک: ربودن کودکان مهاجرین توسط کشورهای غربی امری طبیعی است