مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:252023-09-27سياسي

انقلاب اسلامی ایران در راستای قیام عاشورا بود و دفاع مقدس نمادی از این قیام


رزمنده جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران را در راستای قیام عاشورا توصیف کرد و افزود: دفاع مقدس نیز نمادی از این قیام می باشد.

- ایسنا/اردبیل رزمنده جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران را در راستای قیام عاشورا توصیف کرد و افزود: دفاع مقدس نیز نمادی از این قیام می باشد.

اسفندیار هوشیار پنجم مهر در نشست تخصصی جهاد تبیین در جهاد دانشگاهی اردبیل گفت: در بدترین شرایط کشور جنگ بر مردم و نظام تحمیل شد و حمایت لجستیکی و انسانی از صدام فرمول اساسی جنگ از سوی دولتهای غربی و کشورهای منطقه بود.

وی اعلام کرد: از 37 کشور دنیا اسیر جنگی داشتیم و برنامه غرب در جنگ عراق با ایران پیروزی صدام بود و زمینه سازی لازم را پیش از جنگ با ایران کرده بودند.

این رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: طبق برآورد دشمن تصرف خرمشهر توسط نیروهای ما غیرممکن به نظر می رسید، اما رزمندگان در عرض یک و نیم روز خرمشهر را از دست نیروهای عراقی گرفتند و تصرف و آزاد کردند.

هوشیار با اذعان بر اینکه توان جنگی ایران اسلامی در 8 سال جنگ تحمیلی بر دشمنان ثابت شده است، اظهار کرد: دشمن دیگر در قبال مردم ایران جنگ نظامی را مطرح نمی کند و جنگ نرم را پیشه کرده است.

رزمنده جنگ تحمیلی با بیان اینکه یکی از اهداف جمهوری اسلامی دفاع از حقوق بین الملل است، تصریح کرد: در آشوب های اخیر کشور دخالت برخی کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران در راستای قیام عاشورا بود و دفاع مقدس نمادی از این قیام

انقلاب اسلامی ایران در راستای قیام عاشورا بود و دفاع مقدس نمادی از این قیام