مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-13اجتماعي

درخشش دانش آموزان بندرلنگه ای در کنکور سراسری1402


مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه از درخشش و افتخارآفرینی دانش آموزان بندرلنگه ای در کنکور سراسری1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، مسعود سالاری سردری مدیر آموزش وپرورش شهرستان بندرلنگه امروز اظهار کرد: دانش آموزان بندرلنگه با تلاش و کوشش خود توانستند ضمن موفقیت در کنکور سراسری 1402 در بیش از 10 رشته پزشکی و دهها رشته مهندسی در دانشگاههای کشور و همچنین دبیری و آموزگاری دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شوند.

وی ضمن آرزوی موفقیت دانش آموزان در دوران دانشگاه و پس از آن ایفای نقش مهم خود در پیشرفت و آینده ی شهرستان، کسب این مهم را به خانواده های آنان، جامعه ی فرهنگی، مدیران و معلمان مدارس تبریک گفت.

ادآور می شود به دلیل این که منبع اطلاعاتی دقیقی از پذیرفته شدگان کنکور در دسترس این مدیریت نمی باشد و بر اساس اعلام دانش آموزان به مدیر آموزشگاه این اطلاعات جمع آوری شده ممکن است تعداد پذیرفته شدگان بیشتر از آمار ذکر شده باشد.

اسامی پذیرفته شدگان کنکور 1402 شهرستان بندرلنگه بدین شرح است: فاطمه افشارپور دندانپزشکی بندرعباس از دبیرستان ثامن الحجج (عج) الناز عباسی  پزشکی  بندرعباس از دبیرستان ثامن الحجج (عج) خاطره معمارباشی  مهندسی پزشکی اصفهان دبیرستان ثامن الحجج (عج( محمد حسینی گزیر  پزشکی بندرعباس از دبیرستان فارابی احسان ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانش آموزان بندرلنگه ای در کنکور سراسری1402

درخشش دانش آموزان بندرلنگه ای در کنکور سراسری1402