مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 23:502023-10-14دانش

اعطای 69 مدرک دکترای افتخاری دانشگاه تهران از ابتدای تاسیس


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه دانشگاه تهران از سال 1316 تا به امروز 69 مدرک دکترای افتخاری اعطا کرده است، گفت: اعطای دکترای افتخاری صلح به شیخ زکزاکی یکی از بالاترین مدارک دکترای افتخاری است که دانشگاه تهران از ابتدای تاسیس خود اعطا می کند.

- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه دانشگاه تهران از سال 1316 تا به امروز 69 مدرک دکترای افتخاری اعطا کرده است، گفت: اعطای دکترای افتخاری صلح به شیخ زکزاکی یکی از بالاترین مدارک دکترای افتخاری است که دانشگاه تهران از ابتدای تاسیس خود اعطا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدرضا عاملی در مراسم اعطای دکترای افتخاری صلح دانشگاه تهران به شیخ ابراهیم زکزاکی که امشب در تالار علامه امینی این دانشگاه برگزار شد، ایشان را افتخار ایرانیان و همچنین مسلمانان جهان توصیف کرد و گفت: تمامی زورگویان جهان تلاش کردند که شیخ زکزاکی را ذلیل کنند اما خداوند به او عزت داد و دانشگاه تهران امروز مفتخر است که دکترای افتخاری را به انسان صالحی چون ایشان اعطا می کند، فردی که مصداق تمام مقاومت است و خانواده این شیخ نماد مقاومت هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: کتاب زندگینامه ای که همسر زکزاکی از ایشان نوشته است حاکی از شور، خداخواهی، مقاومت و فداکاری ایشان و خانواده او است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 69 مدرک دکترای افتخاری دانشگاه تهران از ابتدای تاسیس

اعطای 69 مدرک دکترای افتخاری دانشگاه تهران از ابتدای تاسیس