مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-21سياسي

تاکید یک مسئول بر الزام بومی سازی پژوهش های دانشگاه گیلان به سمت نیازهای اجتماعی


رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه دانشگاه گیلان به لحاظ علمی باید در کاهش آسیب های اجتماعی کمک کند، گفت: پژوهش های دانشگاه باید بومی سازی شده و به سمت نیازهای اجتماعی سوق داده شود.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه دانشگاه گیلان به لحاظ علمی باید در کاهش آسیب های اجتماعی کمک کند، گفت: پژوهش های دانشگاه باید بومی سازی شده و به سمت نیازهای اجتماعی سوق داده شود.

به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در نشست با مسئولان و اساتید دانشگاه گیلان با قدردانی از زحمات اساتید و مسئولان دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه گیلان از دانشگاه های برتر کشور بوده و از ابعاد علمی و فرهنگی دارای سطح ممتازی است.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت علمی برای هدایت و راهنمایی دانشجویان برگزیده شده اند، افزود: دانشگاه باید همواره تلاش کند تا حرکتی رو به جلو داشته باشد و نباید کیفیت را فدای کمیت کند.

رییس شورای قضایی گیلان، نوآوری در دانشگاه را دارای اهمیت ویژه ای دانست و گفت: هر دانشگاه باید در مسائلی نوآوری داشته باشد که سایر دانشگاه ها فاقد آن باشند.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه دانشجو باید مسلط به امور سیاسی باشد، خاطرنشان کرد: دانشجویان باید علاوه بر فرا گرفتن دانش سیاسی هوشیار بوده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید یک مسئول بر الزام بومی سازی پژوهش های دانشگاه گیلان به سمت نیازهای اجتماعی

تاکید یک مسئول بر الزام بومی سازی پژوهش های دانشگاه گیلان به سمت نیازهای اجتماعی