مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 23:202023-10-19سياسي

لزوم ارتباط مستمر بین دانشگاه و بخش کشاورزی لرستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: ارتباط بین صنعت و دانشگاه می تواند در کیفیت و تولید محصولات کشاورزی، غذای سالم و امنیت غذایی نقش مهمی داشته باشد.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: ارتباط بین صنعت و دانشگاه می تواند در کیفیت و تولید محصولات کشاورزی، غذای سالم و امنیت غذایی نقش مهمی داشته باشد.

احمدرضا دالوند بیست و هفتم مهر ماه در سی و هفتمین دوره معرفی تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی، با بیان اینکه کشاورزان مدافعین امنیت غذایی کشور محسوب می شوند، اظهار کرد: به واسطه تلاش هایی که تابحال انجام شده اتفاقات خوبی در حوزه کشاورزی رخ داده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم به ویژه لرستان، استاندار و مدیران تلاش های بسیاری انجام داده اند تا بتوان گامی در جهت توسعه و پیشرفت استان برداریم و این عقب افتادگی که از دیرباز در لرستان رخ داده جبران شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان کرد: آب به عنوان یکی از موضوعات اساسی در حوزه زیرساختی است که در ارتقای بهره وری تاثیر شایانی دارد اما متاسفانه لرستان از دیگر مناطق کشور عقب افتاده است.

وی افزود: با وجود اینکه لرستان یکی از استان های پرآب در کشور محسوب می شود اما همچنان در فصول گرم سال با مشکل کم آبی مواجه هستیم، مناطق کویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتباط مستمر بین دانشگاه و بخش کشاورزی لرستان

لزوم ارتباط مستمر بین دانشگاه و بخش کشاورزی لرستان