مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:352023-09-30ورزشي

لیگ برتر ایران مقابل تمام آسیا: فقط ما تعطیل هستیم!


لیگ برتر فوتبال ایران برخلاف تمامی لیگ های معتبر فوتبال در آسیا، به خاطر مسابقات آسیایی هانگژو به تعویق افتاده است! - لیگ برتر فوتبال ایران برخلاف تمامی لیگ های معتبر فوتبال در آسیا، به خاطر مسابقات آسیایی هانگژو به تعویق افتاده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیگ برتر فوتبال ایران در حال حاضر بلاتکلیف ترین مسابقات باشگاهی کشور است که زمان از سرگیری آن به صورت دقیق اعلام نشده است.

پس از برگزاری نصف و نیمه مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اعزام تیم ملی امید فوتبال به مسابقات آسیایی هانگژو بهانه ای شد تا لیگ به تعویق بیفتد و زمان از سرگیری این مسابقات نامشخص بماند.

یکی از مهم ترین سوالات هواداران فوتبال طی روزهای گذشته این بوده که چرا باید به دلیل حضور اکثر بازیکنانی که جایگاه ثابتی در تیم هایشان ندارند، مسابقات به تعویق بیافتد؟ از مهم ترین ادعاهای مسئولان فوتبالی این بوده که در سایر کشورها هم با توجه به برگزاری رقابت های ملی، بازی های باشگاهی به تعویق می افتند و زمان برگزاری آن ها با توجه به شرایط تطبیق پیدا می کند.

روز گذشته مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال، در جدیدترین اظهارنظر پیرامون عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت که لیگ در هر کشوری تابع متغیرات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر ایران مقابل تمام آسیا: فقط ما تعطیل هستیم!

لیگ برتر ایران مقابل تمام آسیا: فقط ما تعطیل هستیم!