مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-10فرهنگي

پانتومیم باید به سمت عمومی شدن و معرفی به مردم برود


نویسنده و کارگردان نمایش «پرواز آرزوی من است» گفت: اگر جشنواره بین المللی پانتومیم بتواند به سمت اجراهای عمومی و فراگیر شدن این هنر در بین مردم برود، - ایسنا/زنجان نویسنده و کارگردان نمایش پرواز آرزوی من است گفت: اگر جشنواره بین المللی پانتومیم بتواند به سمت اجراهای عمومی و فراگیر شدن این هنر در بین مردم برود، قابل تقدیر است.

محسن مسعودی فر از خراسان رضوی که در بخش تجربه های پویا دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان روی صحنه رفت، شامگاه دیروز (17 مهرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما با تأکید بر امر آموزش تئاتر در نیشابور سعی کردیم برای اولین بار آموزشگاهی در این شهر تأسیس کنیم و خوشبختانه در جشنواره ها و رویدادهای متفاوت کشوری حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به داستان نمایش پرواز آرزوی من است ادامه داد: داستان نمایش ما در مورد دختری است که در مسیر رفتن به دانشگاه بر اثر سانحه رانندگی به کما می رود و اعضای بدن او به سه بیمار دیگر اهدا می شود.

فرهنگ سازی اهدای عضو در شهر ما آن قدر ارزشمند است که نیشابور رتبه اول اهدای عضو را در استان خراسان و رتبه سوم در کشور را در این رابطه دارد.

این هنرمند افزود: ما سعی کردیم با پرداختن به دغدغه های جهانی که تمام مردم دنیا درگیر آن هستند، اثری تأثیرگذار به نمایش بگذاریم و به فرهنگ سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانتومیم باید به سمت عمومی شدن و معرفی به مردم برود

پانتومیم باید به سمت عمومی شدن و معرفی به مردم برود