مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-21فرهنگي

«مرثیه ای برای یک مرد مرده» در تالار حافظ


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، نمایش «مرثیه ای برای یک مرد مرده» به نویسندگی رسول حق جو، طراحی و کارگردانی کیانوش ایازی و تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی از هفت آبان تا سوم آذر ساعت 20: - نمایش مرثیه ای برای یک مرد مرده از 7 آبان در تالار حافظ اجرا می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، نمایش مرثیه ای برای یک مرد مرده به نویسندگی رسول حق جو، طراحی و کارگردانی کیانوش ایازی و تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی از هفت آبان تا سوم آذر ساعت 20:30 در تالار حافظ روی صحنه می رود.

محمدرضا فرزام، سعید نبوی و آرزو کریمی زند به عنوان بازیگران نمایش روی صحنه خواهند رفت و محمد کاظم تبار به عنوان مجری طرح و توحید معصومی به عنوان مشاور کارگردان در این نمایش حضور دارند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: تا حالا به این فکر کردین که وقتی فصل شکار خرگوش نیست شکارچیا چطوری شکار می کنن؟از دیگر عوامل نمایش مرثیه ای برای یک مرد مرده می توان از مدیر تولید: ساهره سادات خاموشی، دستیاران کارگردان: پروانه خسروی، فاطمه حسینی فرد، منشی صحنه: سپیده ناصحی، فرشته زیدی، دستیار تولید: علیرضا فتاحی، محمد علی سهامی، آهنگساز و نوازنده: امیر اردلان، طراح صحنه: کیانوش ایازی، طراح لباس: طناز حقیقی، طراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مرثیه ای برای یک مرد مرده» در تالار حافظ

«مرثیه ای برای یک مرد مرده» در تالار حافظ