مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-28اجتماعي

زیرساخت های جاده ای قم پاسخگوی نیاز استان نیست


فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه زیرساخت های جاده ای قم پاسخگوی نیاز استان در حوزه راه و حمل و نقل جاده ای نیست، گفت: قم در سطوح اجتماعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم در دیدار جمعی از مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، ضمن تبریک انتصاب محمد پورتیموری به سرپرستی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم به ارتباط و همکاری مستمر نیروی انتظامی و راهداری و حمل و نقل جاده ای اشاره کرد و گفت: بی تردید این دو مجموعه خدمتگزار، مکمل یکدیگرند.

وی خدمت به زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل بیت(ع) را توفیق بزرگی دانست و تاکید کرد: زیرساخت های جاده ای در قم پاسخگوی نیاز استان در حوزه راه و حمل و نقل جاده ای نیست.

فرمانده انتظامی استان قم بر ضرورت همراهی و تعامل هرچه بهتر دستگاه های اجرایی با نیروی انتظامی تاکید و خاطر نشان کرد: استان قم در جمیع سطوح اجتماعی، جغرافیایی، فرهنگی و سیاسی با دیگر استان ها قابل مقایسه نیست و باید متناسب با موقعیت آن نسبت به ارتقای زیرساخت ها اقدام کرد.

وی با تاکید بر تبادل اطلاعات و داده های سامانه های نظارت جاده ای گفت: ارتقا کمی و کیفی سامانه های نظارت و پایش جاده ای به طور جدی پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های جاده ای قم پاسخگوی نیاز استان نیست

زیرساخت های جاده ای قم پاسخگوی نیاز استان نیست