مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 09:552023-09-29اجتماعي

استخدام 3000 معلم برای هنرستان ها/ 50 درصد نهمی ها به هنرستان هدایت می شوند


مدیرکل دفتر آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش از استخدام 3000 هنرآموز از طریق آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در هنرستان ها خبرداد و ابراز امیدواری کرد که فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان و اعلام نتایج نهایی این آزمون تا یک ماه آینده به پایان برسد.

- استخدام 3000 معلم برای هنرستان ها/ 50 درصد "نهمی ها" به هنرستان هدایت می شوند مدیرکل دفتر آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش از استخدام 3000 هنرآموز از طریق آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در هنرستان ها خبرداد و ابراز امیدواری کرد که فرآیند ارزیابی تکمیلی داوطلبان و اعلام نتایج نهایی این آزمون تا یک ماه آینده به پایان برسد.

عباس بیات در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اگر شرایط استاندارد را در نظر بگیریم باید گفت در هنرستان ها حدودا 10 هزار نیرو کمبود داریم، اظهارکرد: از طریق آزمون دبیری و هنرآموزی 3000 هنرآموز جذب هنرستان ها می شوند که فرآیند آن در مراحل نهایی است و امیدواریم تا یک ماه دیگر با اتمام ارزیابی تکمیلی داوطلبان، نتایج نهایی اعلام شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا تمام 3000 نفر جذب خواهند شد یا ظرفیت خالی نیز خواهید داشت؟، اظهارکرد: به احتمال زیاد و به ویژه در برخی رشته محل ها ظرفیت خالی می ماند و حتی اگر همه این 3000 نفر جذب شوند باز هم حتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 3000 معلم برای هنرستان ها/ 50 درصد نهمی ها به هنرستان هدایت می شوند

استخدام 3000 معلم برای هنرستان ها/ 50 درصد نهمی ها به هنرستان هدایت می شوند