مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-16سياسي

بررسی 18 گزارش و شکایت واصله به کمیته ویژه بررسی ناآرامی های 1401


در نوزدهمین جلسه کمیته ویژه بررسی ناآرامی های سال 1401، 18 مورد از گزارش ها و شکایت های واصله به این کمیته مورد بحث و بررسی اعضا قرارگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نوزدهمین جلسه کمیته ویژه بررسی ناآرامی های سال 1401 با حضور حسین مظفر رییس کمیته، کاظم غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر، سکینه سادات پاد مسئول پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی، تشکیل شد.

در این جلسه 18 گزارش و شکایت واصله از طریق وبگاه کمیته ویژه منتخب رییس جمهور در زمینه بررسی و جبران خسارت شهروندان آسیب دیده در اغتشاشات و رسیدگی به وضعیت بازداشت شدگان و جان باختگان در ناآرامی های سال گذشته ارائه و مورد بحث و بررسی اعضای کمیته قرار گرفت.

در این گزارش ها تصمیمات لازم اتخاد شد و در زمینه هایی که نیاز به اطلاعات و مدارک بیشتر بود، پرونده برای تکمیل به دستگاه های زیربط ارجاع داده شد.

همچنین؛ این کمیته موظف است گزارشات خود را مرتباً برای رییس جمهور ارسال کند.

گفتنی است؛ کمیته ویژه بررسی ناآرامی های سال 1401 با حکم رییس جمهور، اردیبهشت ماه امسال برای بررسی ابعاد حوادث سال گذشته تشکیل شد.

بر اساس حکم رییس جمهور، حسین مظفر به عنوان رییس و کاظم غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر، سکینه سادات پاد مسئول پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی، زهره الهیان رییس کمیته حقوق بشر مجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 18 گزارش و شکایت واصله به کمیته ویژه بررسی ناآرامی های 1401

بررسی 18 گزارش و شکایت واصله به کمیته ویژه بررسی ناآرامی های 1401